Sunday, 9 October 2011

Padan Muka

Assalamualaikum...

Padan muka kau Adah...
tu la..kenapa tukar nama kat FB.dah kawan lama tak kenal..sampai terremove pun ade..
biar je lah...one day kite jumpa nanti kita bagi tahulah yang Ain Hawani tu kite...
tapi..tapi..awak patut siasat dulu siapa kita..baru awak remove kite..hehhe kan kite ada pic kat FB tu..tak tawla kalau muka kite dah berubah kan cam sesumpah awak tak kenal kita lagi...anyway lagi sekali kite nak bagi taw yang Ain Hawani yang awak teremove tu kitela...

Kita boleh buat macam-macam dengan FB kite kan...lepas ni ingat nak guna nama Ifti Liyana balik..hahha

Nurul Suhadah means Cahaya Pejuang
Ain Hawani means Mata Ibu Penyayang

Boleh panggil saya Nurul, Su,Suhadah,Adah,Ain or Hawa...=)

No comments:

Post a Comment