Saturday 16 July 2011

Nyenyaknya

2.38 pagi

Assalamualaikum....
Masih tak mengantuk walaupun lagu soundtrack Selamat Pagi Cinta menjadi latar aku menulis blog ni...Lagu ni juga pernah menjadi peneman tidur ahli bilik M122...romatik betul kan kita tidur sambil dengar lagu ni..Sebenarnya aku sekarang tengah cuti pertengahan semester dan sekarang berada di rumah mak cik aku..Nak dijadikan cerita, esok uncle and aunty nak ajak kita dengan adik pergi jalan-jalan sebab tu aku ada kat rumah mereka.. Tajuk entry aku kali ni "Nyenyaknya" bukan nak cerita pasal kenyenyakan tidur aku tapi.........pasal kucing aunty yang sangat nyenyak tidurnya ni...
                                                       
Kucing siam mak cik namanya Tommy.Dia tumpang tidur atas bantal aku ni.Dah dapat tumpang terus tidur terkangkang..Cepatnya terbongkang dan kenyenyakan sambil kedengkuran..(ini gambar hiasan.Tommy tidur lagi ensem dari kucing ni.)

Lepas ni nak tidurla.Kita tidur sebantal ye Tommy..Tommy jangan dengkur kuat sangat sebab kita nak tidur nyenyak macam Tommy jugak...

=)Good night semua.
=)Good night Tommy...                                           

3 comments:

  1. awat muka toomy mcam gini??kucing cpe nie ko mik???nie bkn tommy nie...

    ReplyDelete
  2. haha
    kalo hana memg xtido dah
    takot kucing cakar kang
    ^_^

    ReplyDelete
  3. Ass.Alaikum..Nice post Blognya sobat di Malaysia..Oh sy dah follow "33" ya...selamat berpuasa...Salam dari Indonesia

    Asrul

    ReplyDelete